+ 2
Inlägg: 3009772
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : tycker att du har specat lineupen mycket väl, och belyser problemet: vi måste bli kvitt de tre spelare som står som extra (Pääjärvi, Lilja, Westfält).
Då kan en sådan som Danielsson och junior Därth/Sörbrand vara 13/14 forward.
Vissa matcher är de extra, andra spelar de. Får vara en rotation på botten 6 forwards helt enkelt.
För att detta ska se bra ut i sin helhet avkräver det 3 nya gubbar i topp 6(1C + 2FW) och att vi kan bryta kontraktet med ovan nämnda spelare.
Man kan konstatera att Nubben har en hel del att stå i om vi ska undvika ett jäkligt mörkt 26/27
Då kan en sådan som Danielsson och junior Därth/Sörbrand vara 13/14 forward.
Vissa matcher är de extra, andra spelar de. Får vara en rotation på botten 6 forwards helt enkelt.
För att detta ska se bra ut i sin helhet avkräver det 3 nya gubbar i topp 6(1C + 2FW) och att vi kan bryta kontraktet med ovan nämnda spelare.
Man kan konstatera att Nubben har en hel del att stå i om vi ska undvika ett jäkligt mörkt 26/27
+ 15
Genborg - NY - NY
Wedin - Eriksson - NY
Hartmann - Lander - Heikkinen
Walli - Levinsson - Lundmark
Extra: Westfält, Lilja, Pääjärvi.