1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009761

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är lite osäker om Lilja försvinner ändå. Han fick ju trots allt hyfsat med speltid hela säsongen.

Det ska vara om Nubben sätter hårt mot hårt och berättar att han inte riktigt ingår i planerna på 12 forwards kommande säsong.

Annars lär han stanna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Men om Lilja inte försvinner, och inte någon annan heller, osså tar man in två spelare för Dahlén och sen en för Emil, vart ska Lilja få plats då liksom? Har lär ju känna själv att det kan bli svårt att ta en plats? För vilka spelare ligger han före i så fall?

Genborg - NY - NY
Wedin - Eriksson - NY
Hartmann - Lander - Heikkinen
Walli - Levinsson - Lundmark

Extra: Westfält, Lilja, Pääjärvi.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.