0tto: det är så. Man har ett helt gäng abonnemang på köpet...
Inlägg: 3012499
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Ja precis, frågan till honom var väl snarare om han har ett abonnemang hos ST