Inlägg: 3013447
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Zäta75: Du får gärna utveckla din obsession med spelare från NA. Är det många därifrån som är ledande i SHL?
Sedan får du det att låta som om att det bara är att bryta kontrakt, huxflux, eller att Timrå skulle ha råd att ha spelare sittandes på läktaren, avlönade. Så är det inte. Jag förstår inte ditt resonemang. 1+1 är inte 4.
Sedan får du det att låta som om att det bara är att bryta kontrakt, huxflux, eller att Timrå skulle ha råd att ha spelare sittandes på läktaren, avlönade. Så är det inte. Jag förstår inte ditt resonemang. 1+1 är inte 4.
+ 15
Lilja och en till måste man få bort till annan klubb och bryta i samförstånd så är det bara. Annars får han sitta på läktaren under nästa säsong och det blir nog inte så roligt för honom. Vi får se vad som händer med Pääjärvi och Westfält mfl också.
Efter att detta har presenterats bör det komma in en del starka nyförvärv när säsongen har spelats klart i vissa ligor. Önskemål är 2 st snipers, en forward och en center. Minst 1 från Nordamerika, helst 2. En spetsback får man nog tyvärr bara drömma om. 2 spetsforwards med näsa för mål är det viktigaste anser jag. Vi behöver ersätta Dahlen och hans målproduktion. Övriga stod inte för många mål den gångna säsongen.