-Sputnik-: Örebro får en sjukt stark backsida. Från twitter
”Arnesson (L) - Quenneville (R) Salo (L) - Berglund (R) Backström (L) - Martin (R) Norén (L) - Hallquisth (R)
Fyra leftare och fyra rightare. Bra blandning av offensiv och defensiv spets.”
Jag är orolig. Vi tappar spets under två säsonger och "kanske" ska hitta ny spets, eller bygga ännu bredare. Just nu är vi självskrivna på plats 13/14.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
”Arnesson (L) - Quenneville (R)
Salo (L) - Berglund (R)
Backström (L) - Martin (R)
Norén (L) - Hallquisth (R)
Fyra leftare och fyra rightare. Bra blandning av offensiv och defensiv spets.”
Jag är orolig. Vi tappar spets under två säsonger och "kanske" ska hitta ny spets, eller bygga ännu bredare.
Just nu är vi självskrivna på plats 13/14.