1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3014418

Sv: Silly Season 2026-27
Jadu: Barkemo ser väldigt fin ut.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Tv4:s kelgrisar FBK…

FBK spelar som arslen och gör en massa onödigt skit på isen…

TV4: RBK filmar men det är ju dumt…

Nä tv4!!! Jävla skithögar! Ska ni börja lyfta sånt NU!!!!
När era priviligierade kelgrisar drabbas!?

Fan ta er!

Håll er tysta fina linje nu och låt Folin stå ensam för att det förstärks orimligt mycket i spelet!

Annars kan ni fan lyfta saken helhjärtat och visa hur jävla mycket sån skit det blivit!

Nu när mediala (späd) favoritgrisarna får smaka på egen medicin så är det värt att nämna?

Skit ner er!

KOM IGEN RÖGLE!!!! Gör det omöjliga!

Håll FBK:s kvartsfinalssemestrar vid liv!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Modo är bra för ekonomin publiksiffror å hela den biten ....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.