Har verkligen en sådan som Molinder rätt profil när det kommer till kravställan på laget och enskilda spelare? Vi behöver ledare inom denna klubb som styr upp kravställningen - på alla nivåer! Det är fint och bra med en ”familjär stämning” men det är också elitidrott vi håller på med.
Avslutningen på denna säsong och några tidigare säsonger visar att det lätt blir bekvämt i laget… Samma sak med bortaspelet då inte många gick i bräschen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi behöver ledare inom denna klubb som styr upp kravställningen - på alla nivåer! Det är fint och bra med en ”familjär stämning” men det är också elitidrott vi håller på med.
Avslutningen på denna säsong och några tidigare säsonger visar att det lätt blir bekvämt i laget… Samma sak med bortaspelet då inte många gick i bräschen.