solbacken: Om han vill vara kvar och köra sin sista juniorsäsong här så tror jag inte att klubben har något emot det. Men det är ju inte direkt optimalt att få nästintill en hel säsong förstörd av skador när man är 18 år.
Knylan: Man skulle ju gärna fått se honom lite mer denna säsong, iaf på försäsongen och att han visar i U20 att han är en toppspelare där. Vill tro att det finns en del att hämta där, inom några år.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer