RYGG HANS: Så kan det vara, lite olika spelartyper dock. Man hade ju velat se vad Annerstedt offensiva förmåga hade gett. Sörbrand är väl mer av en powerforward. Men man får liksom inte lägga ”satsningen” på is bara för att det kan bli tufft nåt år nu.
Ur ST i dag; "Den 7 april samlas laget igen efter ett uppehåll sedan säsongsavslutningen." Borde inte det betyda att eventuella bryt av kontrakt skulle meddelas före det datumet?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer