Zäta75: absolut.. trodde att man skulle skola in Madsen ordentligt..och så småningom låta honom ta över huvudtränaruppdraget .. men som sagt. Kan vara bra att han får komma ut och testa sina vingar utanför föreningen ett tag.. och sedan komma tillbaka vis av erfarenhet.
Ja det borde väl släppas nåt påskgodis ut Nubbens påskägg snart? Dichow som spelat klart för länge sedan först och främst? Har väl förhandlats ett bra tag där? Eller de förhandlingarna kanske har gått i stöpet? Sen väntar man väl bara på att BIK och Saipa spelat klart innan man släpper nåt officiellt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja det borde väl släppas nåt påskgodis ut Nubbens påskägg snart? Dichow som spelat klart för länge sedan först och främst? Har väl förhandlats ett bra tag där?
Eller de förhandlingarna kanske har gått i stöpet?
Sen väntar man väl bara på att BIK och Saipa spelat klart innan man släpper nåt officiellt.