kaofl: Pratar om nivån i serien. HA är sämre än någonsin så det blir jävligt svårt att bedöma något. Kul att han gjorde poäng dock. Men jag väljer nog att vänta tills jag sett han i en riktig serie.
Det var så dåligt som jag trodde iaf. När man inte kollar och bara läst på HS så kan man få det till att nivån är otroligt mycket högre. Så var det inte.
Stakkestad verkar vara nya Klasen om man ser till assistpoäng i dag tex.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var så dåligt som jag trodde iaf. När man inte kollar och bara läst på HS så kan man få det till att nivån är otroligt mycket högre. Så var det inte.
Stakkestad verkar vara nya Klasen om man ser till assistpoäng i dag tex.