1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3016170

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: bara att förbereda er inför 26/27.
Finns inte en chans ni klarar er nästa säsong.
Tappat många och yngre söker sig bort.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Paninaro: får ni åka till Visby nästa säsong eller vilka var det som gick upp i korpserien?

Sv: Apropå nånting...
Paninaro: Klart det blir tufft med Dahlén och Pettersson borta, de skulle vara svåra tapp för vilken klubb som helst i SHL. Men att de yngre skulle spela huvudrollen är bara i din okunskap/önskedröm. Vi har bl a tre ordinarie JVM-vinnare som rimligen utvecklas. Den enda yngre som sökt sig bort, ryktesvis, är långtifrån ordinarie.

Sv: Apropå nånting...
Paninaro: Tack för omtanken!

Alla våra JVM-spelare blir kvar.

Er ungdomsverksamhet verkar dock blomstra och hålla er i eliten…Grannens grabb och allt det där…
Heart of Hockey!!

Kudos!!

Ps. Ingen vill vara som modo. Ds

Sv: Apropå nånting...
Paninaro: Det där ramar jag in.

Sv: Apropå nånting...
Paninaro: Nog för att man är tveksam, men yngre söker sig bort?
Annerstedt i all ära, men till nästa säsong är det ju ingen man saknar på kort sikt.

Färgade ju knappt SHL denna säsong..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer