1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3016525

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Hade du skrivit Heikkinen så hade jag kunnat hålla med om lite oflyt i avsluten.

Vad gäller Lilja så tycker jag han trampat vatten mest hela säsongen.

Särskillt i den offensiva delen där han varken tagit för sig fysiskt eller med poäng. Jag skulle kunna dra till med ord som osynlig.

Visst det kan säkert bli att han höjer sig med ny tränare och spelidé och hela den biten.

Men skulle vi bara gå utefter hur han spelade föregående säsong, så är det inte mycket som talar för att han kommer bli nåt nämnvärt bättre.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: orkar inte ens bli irriterad längre ..är det tänkt att Lilja ska in på fyra femmor? Hur dåliga är då inte de forwards som inte platsar band de 12 startande?🤔

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Bygga vidare med Lilja är en kalkyl enkom sprungen i önskan och hopp. Det finns ingenting ur ett cyniskt lagbyggande som han hade stannat.

Zäta, Nubben, Emil och Gunno. Känns just nu som ett överbetalt sportråd utan uspen som man faktiskt betalar dom för. ”Dom är typ gratis” ah då är det snålhet som gör detta beslut isf.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer