-Sputnik-: Bygga vidare med Lilja är en kalkyl enkom sprungen i önskan och hopp. Det finns ingenting ur ett cyniskt lagbyggande som han hade stannat.
Zäta, Nubben, Emil och Gunno. Känns just nu som ett överbetalt sportråd utan uspen som man faktiskt betalar dom för. ”Dom är typ gratis” ah då är det snålhet som gör detta beslut isf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Zäta, Nubben, Emil och Gunno. Känns just nu som ett överbetalt sportråd utan uspen som man faktiskt betalar dom för. ”Dom är typ gratis” ah då är det snålhet som gör detta beslut isf.