1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614777 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3022841

Sv: Apropå nånting...
Nubben är ett intressant fenomen. När jag lyssnade första gången tyckte jag att allt han sa var skitsnack. När jag i dag lyssnade med en positiv känsla så tycker jag det mesta ändå var vettigt om man väljer att tolka det på ett snällt vis.

Hans surrande om allt och inget med lite oklara svar hjälper tyvärr inte honom varje gång haha.

Nä, nu ska jag tagga inför 26/27. Motorsågen kommer tidigast fram i november från och med nu.


Det här med 0 av 21 poäng som avslutning var verkligen inte hälsosamt för mitt tänkande. Blev error på allt som hade med Timrå att göra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Det underlättade ju inte för Nubben att det snackades i termerna "bredd" och inte långt efter så dyker ryktet om Forsell upp.🤣🫣

Men ja, jag ligger lite lågt i att såga Nubben längs fotknölarna redan nu.
En intressant Silly där Nubben och Sportgruppen får bekänna färg.

Fräls oss!1!1!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.