Knylan: Men jag har för mig att när Bosmandomen kom så gällde det all lagidrott. Att det hette ettårsfall beror väl på att domen inte hade kommit då.
Inlägg: 3022914
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Så var det nog. Jag minns bara att det nämnts i något sammanhang att vi tvingade kvar Pekka pga det där. Han lirade Canada Cup och VM 81/82, sen var han kvar i Timrå 82/83 OCH 83/84, trots att vi åkte ur redan 81/82. Fan vad kul det måste ha varit för Pekka att möta CRIF hemma inför 50 betalande, mitt i sin prime.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Lite rättelse i texten. Att det blev ettårsfall beror väl på att domen inte hade kommit då.