Villervalla: Hela den här grejen att droppa Bosmanfallet. Är som att börja skriva H2O om vatten. Vad var poängen förutom att försöka framstå som lite skarp? Händer ju 50 ggr om dagen i hockeyn nu.
Nä, ST har en del att jobba på. F.ö är det roligt att det kommer ut mer saker nu under säsongsuppehåll när dom kan sitta på kontoret och kopiera och rapportera än under säsong där man bör följa laget på plats. Skittidning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.