+ 5
Inlägg: 3023080
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Cobbel: Det roliga är att klubben verkar ha ett tänk över hur man ska utveckla verksamheten. Inte bara köpa in den ena legoknekten efter den andra. Utan nu ska vi bli en klubb som som satsar på att utveckla unga spelare. Och det ska också vara en genomgripande spelide från U18 och till A-laget. Kan bli bra det här på några års sikt!
+ 12
Victor har väl varit HC senaste två sässarna i deras u16 så där har han väl ett finger med i spelet sett till framgångarna.