Vi närmar oss en del viktiga besked om vilka nyförvärv som kommer in och vilka som ev får lämna. Bör komma mycket inom de närmsta 2 veckorna. Spännande.
Joly som det länkades till tidigare idag är välkommen. Verkar vara en riktig målskytt.
Zäta75: Tror ingen kommer att lämna förrän vi närmar oss försäsong/seriestart. Och nyförvärv kan ju dröja ett tag. Vad får dig att tro att det kommer inom två veckor?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Joly som det länkades till tidigare idag är välkommen. Verkar vara en riktig målskytt.