Smörgåsen : Får den känslan samt att visa serier är klara då. Ofta brukar det komma en hel del i april, men inte säkert det gör det detta år såklart. Hellre vänta längre på bra namn än hoppa på första bästa.
Inlägg: 3023121
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Zäta75: ja jag sitter gärna här och längtar hela jävla sommaren om så krävs för att vi ska landa "rätt namn"
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Zäta75: Hoppas på något oväntat, typ en Corso som jag har för mig presenterades oväntat sent på kvällen