+ 1
Inlägg: 3023146
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Rooster23: Löven tog ju sig upp samtidigt som oss 1999-00, men där höll man inte alls måttet och åker ur tillsammans med Leksand. Löven var ju även nere och vände i gamla division 2 (2010/11-2012/13) då man istället för Sundsvall Hockey flyttades ner p.g.a förlorad elitlicens.
+ 1
Björklöven vann SM-guld 1987. Sedan tappade de 9 spetsspelare. 1988 gick de till SM-final och därefter tappade de 8 spelare. Säsongen därpå åkte de ut och har aldrig blivit samma förening igen.
Timrå tappade Kapanen och Hållander inför förra säsongen. Grym spets. Inför nästa säsong tappar man Emil P och Dahlén. En grym tapp kan man ersätta men inte två i rad.