+ 11
Inlägg: 3023801
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Nu har Genborg fått sitt JVM-guld. Dags att åka ut i kvarten tycker jag...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Snart blir det nog inte bättre än att SHL-lagen kommer att börja säga nej till sina spelare att åka till JVM. Som NHL-organisationerna ändå gör emellanåt.
Varför ska inte vi kunna vara lika professionella här?
Det står ju betydligt mer på spel i SHL än i showbiz NHL och AHL.
Varför ska inte vi kunna vara lika professionella här?
Det står ju betydligt mer på spel i SHL än i showbiz NHL och AHL.
+ 5
Det är över 17% av säsongen, det går åt fel håll här.