Tom Topp: Faan va dom berömmer Kivenmäki i studion från matchen mellan kookoo o saipa ligans bästa passare som jag förstod o en viktig pjäs i pp säker med pucken o en bra blick för spelet hela tiden!!🤣🤣🇱🇸 Bådar gott de!!!👍🤣
JonteD: jag tycker att han liknar Elvenes i spelstil. Till och med mer involverad mer i spelet än honom. Nu är det ju två helt olika ligor, men det är ett jävla tempo i den finska också!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Bådar gott de!!!👍🤣