JanneH: Själv håller jag tummarna för att Timrå har tagit rätt spelare från SaiPa. Nikkanen kan vara en Rob Brown, dvs. en spelare som gör mycket poäng, inte för att han är rätt spelare, utan för att han spelar med rätt spelare.
JanneH: Ja jag tycker att han har utmärkt sig tillsammans med Kivenmäki iaf se kanske han har bud från andra håll men han är stor, bra på rören,o kan placera sig för Ottos fina pass!!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.