1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3024030

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Nej, håller med, men det var så Nubben nämnde i alla fall. Att det förmodligen blir en spelare på artistkontrakt.

Jag tycker också att vi ska ha alla spelare på plats hela säsongen. Det räcker med att vi kommer tappa Genborg så pass mycket som sagt.

Får vi in en transatlant så ska han dessutom anpassa sig till den mindre rinken.

Jag hoppas vi inte går på nåt artistkontrakt som sagt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Äsch, tur vi har Lilja, Pääjärvi osv som kan fylla upp platserna när vi väntar på artistspelaren och eventuellt Genborg, höhö.

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Hmm, han sa väl inte att det förmodligen blir en spelare med artistkontrakt, han sa väl att det finns den möjligheten. Sedan sa han att de vill börja med 16 forwards om Genborg hamnar på camp och någon är skadad så är man nere på 14 och det är där man vill vara och att Gath kan se spelarna för att eventuellt sedan komma överens med någon att de inte får speltid och isf försöka hitta ett lag för den då den vill spela. Om det blir att man bryter kontrakt eller lånar ut sades inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.