Nougath: Ällhåce med sin nygamle demoncoach Ante Karlsson. Tog han laget till slutspel sist han var i "cluben"? Jag är ironisk och skeptisk på en å samma gång..
Nougath: å andra sidan är det bara poäng dom tappar men I gengäld får dom troligen bättre harmoni i truppen. Kovacs är väl känd för att vara "jaget före laget". Finns väl orsaker till varför han alltid bryter sina sk långtidskontrakt. Var bra många som skrattade till när dom såg att han skrev flera år med LHC.... Kommer han ens slutföra sitt första år sa en del tvivlare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.