1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3025274

Sv: Apropå nånting...
För övrigt: ryktet på Domus är att en transatlant (tror amerikan) ska in på förstecenterposten. Dock har jag inget namn att slänga in

Började själv kika runt på EP och såg att Josh Dickinsons (förvisso Kanadakuk) kontrakt löper ut nu, och han har hamnat i någon halvprioriterad roll i Röglet. Kanske lite snål poängproduktion, men är en jäkla motor i spelet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Långskott deluxe från mig nu.
Ett finskt rykte säger att toppklubbar i Finland försökt locka till sig Jansen Harkins, men att han hellre skulle välja Schweiz eller SHL. Förmodligen lär han vilja avvakta lite och se om han kan få ett kontrakt till där borta, så kanske inte så troligt att han skulle vara nära att vara klar för en europeisk klubb än.


Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: ingen dålig kille, men jag hoppas nog på ett lite starkare kort.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.