1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3025285

Sv: Silly Season 2026-27
Red Bulls: Nej tyvärr inte, enbart hört transatlant troligtvis jänkare och att det är en tilltänkt 1:a center. Så jävligt lösa boliner..
Hoppas Nubben presenterar ngt i stil med Brian O'Neill i Lule, det hade smakat mumma

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Håkkybåkky: Toronto och Detrot är inte så långt ifrån varandra så någon kontakt skulle kunna finnas där också genom Zäta. Typ en sån här kille hade kunnat fungera enbart på EP scouting. Men i liknade stil.

Sv: Silly Season 2026-27
Håkkybåkky: Hoppas det inte är Nubbens lirare på artistkontrakt. Förstacenter på 6 mån hade ju varit minst sagt olyckligt.

Om vi ska sikta på en sådan värvning får det gärna vara en vinge...

Sv: Silly Season 2026-27
Håkkybåkky: å nej ingen liten klen jävla jänkare på 1,75 m och 78 kg hoppas jag.
Ge oss (Modano) en 2 meters, 100 pannors kanadick istället!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Håkkybåkky: Shinnimin sägs ju lämna .......

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.