JanneH: ja det stämde. Ganska nyligen också. Hade missat detta då det var flera länkar. Men förstår att fler föll för honom. Rätt ålder för att ta ett utlandsäventyr i slutskedet på karriären. Producerar bra. Fått byta mellan olika lag.
”3016440 · Puckat · 0x20-logotimraik.gif · 2026-04-04 15:35 Någon av dessa kan jag tänka mig som förstecenter Länkar: David Gustafsson - Stats, Contract, Salary & MoreVinni Lettieri - Stats, Contract, Salary & MoreNils Åman - Stats, Contract, Salary & MoreWilmer Skoog - Stats, Contract, Salary & MoreEmil Bemström - Stats, Contract, Salary & More”
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
”3016440 · Puckat · 0x20-logotimraik.gif · 2026-04-04 15:35
Någon av dessa kan jag tänka mig som förstecenter
Länkar:
David Gustafsson - Stats, Contract, Salary & MoreVinni Lettieri - Stats, Contract, Salary & MoreNils Åman - Stats, Contract, Salary & MoreWilmer Skoog - Stats, Contract, Salary & MoreEmil Bemström - Stats, Contract, Salary & More”