Suttit och lekt lite med ChatGPT för skojs skull och bett den bortse från Forsell men räkna in de andra nyförvärven och rykten. Dessa spelare ser ändå rätt intressanta ut statistik mässigt
kaofl: Oj, den här var inte väntad, men roligt att det var någon som inte ens cirkulerat i media! :D. Stabila säsonger i Växjö, kan få större roll här och spela hockey! Inte den där jävla tråkhockeyn som Växjö abonnerar på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.