Eftersom Växjö är ett så sjukt jävla tråkigt lag att titta på har jag inte sett en enda match med honom, förutom de mot oss. Så har ingen tydlig bild.
Men spontant så känns det hyggligt intressant. Ingen wowkänsla, men inte heller något bajskänsla. Tror inte det blir pannkaka av det, däremot får vi se hur mycket uppsida/potential som faktiskt finns
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men spontant så känns det hyggligt intressant. Ingen wowkänsla, men inte heller något bajskänsla. Tror inte det blir pannkaka av det, däremot får vi se hur mycket uppsida/potential som faktiskt finns