Förstår inte varför ni håller på Timrå, eftersom dom är så dåliga, har dåligt sportråd. Ledningen är kass. Håll på Linköping i stället det är ju ett toppenlag. Jag fortsätter att tro på Timrå. Näste säsong går vi till slutspel, vilket vi borde ha gjort även denna säsong.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ledningen är kass.
Håll på Linköping i stället det är ju ett toppenlag.
Jag fortsätter att tro på Timrå.
Näste säsong går vi till slutspel, vilket vi borde ha gjort även denna säsong.