1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3025999

Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Jag undrar vilken position Dylan tar i PPt då. Kivenmäki känns given på den position Dahlén hade. Sen måste det stå en rightskytt i andra cirkeln som Kivenmäki kan utnyttja osv. Är väl den spelaren vi väntar på. Den där ”målskytten”. Genborg framför kassen och Freij på blå. McLaughlin kanske tar den där rollen bakom kassen som svävar runt och gör platsbyten med Kivenmäki.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Mm Genborg som vi väl typ får tillgänglig i 34 omgångar eller nåt efter camp och JVM..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Fan du beskrev de precis som jag hade tänkt uppställningen av ett bra pp! Kivenmäki kan ju dubbla som han gör nu i saipa med andra ppt då ska nog Hartman va me röven i syna på målisen tycker jag de e han bra på men då kommer frågan vilka fler i andra då???😎🤣🇱🇸🇱🇸

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer