1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3029910

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Ja det finns snart inte mkt "framtunga" stjärnor de andra spelarna kan gömma sig bakom kvar i laget. När ord och fraser sätter sig blir de oftast lite urvattnade, t ex "ta betalt" och "sätta försvaret". Det senaste vi snart kört i botten är "kravställning" men jag tror inte Pudas, Lindberg och Co i SAIK hade accepterat en förlustsvit som vi hade i avslutningen på säsongen... så innan vi ser bättring lär vi fortsätta diskutera kravställning... och "ta betalt" har vi nog inte sett för sista gången heller är jag rädd.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer