+ 5
Inlägg: 3029992
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Ok men kameraplaceringen i SCA Arena är värre än att se en massa nackar då menar du? Eller åtminstonde verkar ju TV4 tycka det eftersom Timrå ska pröjsa en miljon per år för att kameravinkeln inte är som de vill ha det.
+ 1
Om man kollar lite highlights från matcher i SHL på YouTube så är det verkligen helt obetydligt för upplevelsen.