DIFFEN: var inte det jag sa.
Inlägg: 3031230
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Jag kanske misstolkade detta: :)
"Idiotiskt av Timrå att godkänna nåt sånt där i slutskedet på grundserien."
Jag förstod det som att du tyckte det var värre med att få den delen av matchschemat i slutet av serien jämfört med tidigare.
"Idiotiskt av Timrå att godkänna nåt sånt där i slutskedet på grundserien."
Jag förstod det som att du tyckte det var värre med att få den delen av matchschemat i slutet av serien jämfört med tidigare.
+ 1