1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3031255

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Jag kanske misstolkade detta: :)
"Idiotiskt av Timrå att godkänna nåt sånt där i slutskedet på grundserien."
Jag förstod det som att du tyckte det var värre med att få den delen av matchschemat i slutet av serien jämfört med tidigare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DIFFEN: mer att det är högre risk att spelare har förslitningsskador då, så ej optimalt att resa land och rike under så lång tid. Varit med varandra en hel säsong och ska ut på turné tätt ihop. Nästan ingen chans till träning under den tiden och sen är det antingen kval/slutspel ”direkt” efteråt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.