Maktankan: Minns inte att dom hade något resonemang om just dom två tillsammans eller ej.
Nu vid närmare eftertanke blev dom separerade för att dom inte ville ha Wedin och Kivenmäki i samma kedja. Men jag kan se att Wedin och Gardiner kan funka. Gardiner behöver någon som driver spel och det är ju Wedin rätt bra på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu vid närmare eftertanke blev dom separerade för att dom inte ville ha Wedin och Kivenmäki i samma kedja. Men jag kan se att Wedin och Gardiner kan funka. Gardiner behöver någon som driver spel och det är ju Wedin rätt bra på.