1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3031426

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Om man tänker sig att Heikkinen inte ska platsa så är det lika bra att skeppa direkt. Han måste åtminstone ges en chans. Väldigt mycket bristande självförtroende och fel omgivning, samt matchning där. Att sen Gath känner honom gör nog att det finns ett tålamod samtidigt som hans intåg även kan ge Heikki en boost.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Heikkinen är för bra för att nöta bänk eller harva i en fjärdelina. Var för övrigt inte så värst många i Timrå 25/26 som kom upp i nån nivå att prata om..om det är den säsongen man utgår ifrån? I så fall är det nog andra som bör stå före på listan att nöta bänk..

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Inte en av de vackraste tacklingar man skådat. David Nemecek vs. Otto Kivenmäki.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.