1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3031677

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Nej precis, vi kan mycket väl gjort samma misstag med sign off.

Men det jag mest vill poängtera är att Leksand fortsätter i HA som inget hänt och öppet talar om satsning och är med i att ha en av HA:s högsta spelarbudgetar. Samtidigt som man kryper till kommunen som att de inte förstår vart problemen ligger..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: ja typ så...det som sticker i ögonen, inte bara hos andra supportrar och så, utan även borde skava lite hos kommuninvånare och politiker.
Finns väl ingenting som säger att bara för att man heter Leksand så ska man ha en dyr trupp...
Kan inte tänka mig att Timrå IK 2015/16 basunerade ut seriefinal och körde på med kanske HA:s dyraste trupp...
Samtidigt som man bad kommunen om hjälp med ekonomin?
Fast jag kan ju ha fel där?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer