1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3032297

Sv: Apropå nånting...
Jämtlandsfil: Jo den gamle räven som även var gammal då…Nik Zupancic. Var fan hittade Nubben honom!?

Tror Reid och Dylan går in och levererar direkt eftersom dom har redan varit i SHL men frågetecken här blir ju Kivenmäki. Kanske behöver en halv sässe eller en hel för att anpassa sig? Eller så blir det bingo direkt!! Men alla halvlirare som Anton.H, D.Lilja, M.Westfält bl.a som går in på år 2 borde ju vara dubbelt så bra den här säsongen och hoppas att den profetian stämmer att år 2 är nyförvärven bättre? Annars bara skicka. Levinsson tror jag inte är bättre än det han har visat tyvärr. Max en 4:e kedje lirare på denna nivå. Överlever vi kommande 1-2 åren så kan vi nog bli giftiga på riktigt efter det.😉💪

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Marodören: Hall hade väl ingen lysande första säsong om jag minns rätt, sen gick det bättre. Hoppas på en entré likt Hirschovits gjorde med några vassa straffar och en väl godkänd poängsumma.

Sv: Apropå nånting...
Marodören: Ja jag tror en sån som Lilja inte ens tar en plats i laget, vilka 3-4 spelare ska han peta? Tycker inte han har några egenskaper vi behöver. Fart? Nä, bra skott? Nä, särskilt bra i närkamper? Nä, teknik? Nä, osv osv. Blir mycket förvånad om han är kvar i laget mer än 10 omgångar in i serien.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer