1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3032305

Sv: Apropå nånting...
Marodören: Ja jag tror en sån som Lilja inte ens tar en plats i laget, vilka 3-4 spelare ska han peta? Tycker inte han har några egenskaper vi behöver. Fart? Nä, bra skott? Nä, särskilt bra i närkamper? Nä, teknik? Nä, osv osv. Blir mycket förvånad om han är kvar i laget mer än 10 omgångar in i serien.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Här är profetiorna igång som vanligt. Vill bara påminna om att även de bästa kräver rätt omgivning och förutsättningar för att lyckas bra. Nu är det andra förutsättningar och alla ska väl få en chans att visa vad dom går för. Det gäller även de som tittar på och kommenterar och spekulerar...lycka till med den kommande säsongen allihopa! De som redan gjort något hittills tycker jag har jobbat bra. Tack Nubben och sportrådet!
Ser fram emot en ny säsong med förhoppningsvis positiva överraskningar!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer