Kommentar: Timrås klubbmärke liknar också deras kommunvapen där det blåa symboliserar vattnet och de två tallarna har koppling till timmer och ”Timrå”. Det är klassiskt, avskalat och tydligt. Men också ganska tråkigt. Själva skölden är faktiskt inte alls speciellt snyggt. Den vita färgen tar mycket uppmärksamhet.
Sist på listan: Öjebjo, Växjö och SAIK. Först på samma lista: Luleå, Brynäs och Björklöven.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer