Rallarn: ska jag försöka vara objektiv så tycker jag att Frölunda, DIF och Brynäs klubbmärken är snyggast. Timrås hamnar väl strax under, med några andra. I särklass fulast är Örebro och Växjö.
Inlägg: 3035795
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Växjös känns ju väldigt fake. Ser ut som ett plagiat av Peugeot-loggan kombinerat med det oerhört dåliga försöket att verka anrika genom tillägget "Stort hjärta"
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Instämmer helt. Obegripligt att två västernorrlänningar som Johansson och Engström kan ha så usel design-smak. :-)
+ 1