1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614902 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035851

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Växjös känns ju väldigt fake. Ser ut som ett plagiat av Peugeot-loggan kombinerat med det oerhört dåliga försöket att verka anrika genom tillägget "Stort hjärta"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Ja den är patetisk! Är nog värre än Örebros.