Maktankan: själv finner jag det lustigt när media ska hype'a upp nån värvning genom att säga "NHL-meriterad", då spelaren gjort kanske 2-3 matcher. Räknar man antalet NHL-matcher per spelare och summerar det per lag måste ju Timrå vara ett av de mest "NHL-meriterade" lagen med spelare som Pääjärvi, Lander, Wedin etc. Synd EP14 och Dahlén inte får räknas in längre men Brynäs med Bäckströms 3000 NHL matcher lär vinna den ligan.
+ 2