Inlägg: 3036144
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
solbacken: ja. Bra blandning. Han Patrik Stridh har så klart en inte helt okänd bror… en bra person i övrigt liksom storbrorsan. Kåre är ju välkänd - disciplin, hårt jobb och i övrigt hög kapacitet. Har väl nåt VM-guld i jiu jitsu också så det säger väl nåt. Linda tillför nåt helt annat och tror det skulle vara nyttigt i styrelsen med lite mer empati. Olof är en klippa (och väl förberedd). Resten ingen koll på.
+ 2
Har läst om valberedningens förslag, vad tycks.
Jag känner ingen av dom, Robert är den enda som jag vet vem det är, honom tror jag på.
Ni alla som ville ha nytt i styrelsen vad säger ni, är ni nöjda.
BARA TIKARE