Sakic: En massa flashiga namn ja, men är ju inte alltid det brukar bli succé för det. Det har ju just Färjestad om inte annat visat dom senaste säsongerna. Hur är deras backsida? Den var väl rätt kass säsongen som var om jag inte minns fel.
Till ett annat ämne. Har läst om valberedningens förslag, vad tycks. Jag känner ingen av dom, Robert är den enda som jag vet vem det är, honom tror jag på. Ni alla som ville ha nytt i styrelsen vad säger ni, är ni nöjda.
Sakic: Håller med. All press nu på FBK. Men det är ju en förening med stor erfarenhet av den pressen och efter några, med deras mått mätt, magra säsonger är det nog dags för dem igen. Gällande oss är det förstås helt rimligt att vi tippas i botten. Med Örebro, HV, Löven (framförallt) och LHC.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer