1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3036162

Sv: Apropå nånting...
Maktankan: Duon Nässén/Pilö får väl anses som ”stabilare” och ”tryggare” än duon Barkemo och Hallquisth på papperet , men jag tar hellre dom två sistnämnda. Potentialen är klart högre på Barkemo/Hallquisth.

Sen måste man väga in att en sån som Alfons Freij är klart bättre på papperet 26/27 än vad han var 25/26.

Så vettefan om man kan säga att vi har en sämre backsida på papperet denna säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : På sikt: absolut! Denna säsong: inte alls lika säker. Åtminstone inte i inledningen.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Alla verkar glömma Linus E.
Killen som kom tillbaka efter JVM och fullkomligt ägde.
Vet inte om jag sett sån utveckling sedan Zätas tid.

Håll i hatten där säger jag….

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer