1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3036129

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Precis så. Märkligt att nästan inga experter fokuserar på att backuppsättningen på papperet har försvagats. Men där vill man framstå kunniga och namndroppar fyndet Barkemo istället. Det är lätt att bli paranoid och känna sig osedd som Timråfan, haha.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Maktankan: Duon Nässén/Pilö får väl anses som ”stabilare” och ”tryggare” än duon Barkemo och Hallquisth på papperet , men jag tar hellre dom två sistnämnda. Potentialen är klart högre på Barkemo/Hallquisth.

Sen måste man väga in att en sån som Alfons Freij är klart bättre på papperet 26/27 än vad han var 25/26.

Så vettefan om man kan säga att vi har en sämre backsida på papperet denna säsong.

Sv: Apropå nånting...
Marcus Johansson, Victor Ejdsell, Oskar Steen, Linus Johansson och Marian Studenic, Zohorna, Lodin osv… SM guld 2027. Allt annat vore sjukt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer